ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/09/07 - 14:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 464
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم جشن پرستاری و تجلیل از مقام پرستاردر بیمارستان شریعتی

جشن روز پرستار و تجلیل از مقام پرستاردر بیمارستان شریعتی برگزار شد.

برگزاری مراسم جشن پرستاری و تجلیل از مقام پرستاردر بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، جشن روز پرستار با حضور رئیس ،  هیئت رئیسه و همچنین پرستاران بیمارستان دوشنبه 29 آبان 1402 در تالار شهید پیرویان، برگزار شد. این مراسم  همزمان با ولادت حضرت زینب (س) به منظور تکریم جایگاه پرستاران و نقش آنها در حوزه های بهداشت و درمان به همت دفتر پرستاری برگزار شد و از پرستاران برجسته بیمارستان، بخش های برتر و همچنین بازنشستگان حوزه پرستاری تجلیل شد.

درابتدا دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان به بیان فضایل حضرت زینب (س) پرداخت و گفت: مهربانی و مهرورزی حضرت در شرایط سخت و بحران زده آن مقطع زمانی نسبت به امام سجاد(ع) که در بستر بیماری بود و همچنین فرزندان و بازماندگان حماسه کربلا و داشتن حس وظیفه شناسی درآن حضرت یکی از بارز ترین صفات ایشان است که می تواند رهنمودی دقیق برای پرستاران گرامی باشد و ما همواره شاهد گذشت و فداکاری آنها در ایام دفاع مقدس، پاندمی کرونا و سایر بحران ها بوده ایم.

درادامه طیبه زرچینی مدیر پرستاری بیمارستان ضمن بیان تلاش های انجام شده در حوزه پرستاری گفت: پرستاری شغلی است که از دانش،هنر، مهارت و عشق سرچشمه می گیرد و پرستاران همواره در تلاش هستند که خود را برای خدمات رسانی بهتر و موثرتر ارتقاء دهند. وی درادامه گزارشی از عملکرد بیمارستان در حوزه پرستاری پرداخت و گفت: جلسات متعددی در مورد تعرفه مراقبت های پرستاری و احصاء و بازتوزیع درآمد انجام شده است که با توجه با نوپا بودن این اقدامات امیدواریم بزودی نتایج مطلوب تری را کسب کنیم.

مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی تمرکز بر آموزش پرسنل، بیماران و همچنین آموزش های رفتاری را یکی از اقدامات مهم دانست و ارزیابی فرم های پرستاری و الکترونیکی کردن برنامه ها، اصلاح سیستم اضافه کار و همچنین برگزاری جشنواره لباس را از اهم برنامه های اجرا شده در سال جاری اعلام کرد.

  • گروه خبری : همایش,دفتر پرستاری
  • کد خبر : 252442
فرانک معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد